"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Contest: Pemenangnya Adalah....

Assalamualaikum.

TAHNIAH!

Tahniah kami ucapkan kepada Cik Hana kerana berjaya dipilih sebagai pemenang utama Contest September 2014: Shaklee Effect!!

Cik Hana hantar 3 penyertaan, dan penyertaan yang terpilih menang hadiah utama ialah Cik Hana dan VIVIX.


Saya sukaVivix Shaklee!!! kerana ia umpama sesudu kebaikan & kegembiraan yang dpt dikongsi dgn tubuh badan setiap hari. bukan pd tubuh badan sy saja tapi dikongsi dgn ahli keluarga sy. Vivix ni adalah pati dari extrak buah-buahan taw, so rasa dia betul-betul pekat. Jadi biasanya mak kesygan sy akan bancuh satu sudu dalam bekas minuman dan letak dalam peti ais. Jadi satu family minum! :-) terutama sy lah..hehe..bila saya balik ke kg pd hujung minggu & ada air campuran Vivix ni rasa seronok sgt sbb jarang2 ada air perisa buah-buahan ni. Selalunya teh atau sirap je...yang paling sy gembira bila mak sy kata tumit dah tak sakit mcm dulu (maklumlah, mak sy dah berusia). penangan Vivix lah ni..alhammdulillah! sbb sy sygg sgt mak sy..tq sesudu kebaikan vivix setiap hari..habis ni boleh beli lagi ;-)

Pertama kali kami baca entri daripada Cik Hana berkenaan kenapa beliau suka VIVIX, kami terus tau inilah pemenang yang kami cari. Terkesan sangat bila baca yang Cik Hana belikan VIVIX untuk mak beliau. Terharu! Alhamdulillah VIVIX Shaklee adalah asbab untuk kesihatan mak Cik Hana yang lebih baik, dengan izin Allah swt.

Dengan ini, Cik Hana berjaya memiliki sekotak COLLAGEN POWDER SHAKLEE bernilai RM298. Yippie!

Dan disebabkan ada 5 penyertaan individu dan hadiah yang ditawarkan ada 4, kami putuskan semua  5 orang peserta dapat hadiah! Yayyy lagi!


PEMENANG UTAMA: Collagen Powder Shaklee (RM298)
Cik Hana

HADIAH KHAS PENYERTAAN TERAWAL: Herbal Blend Multi-Purpose Cream (RM27)
Cik Nor

HADIAH SAGUHATI: Vita C Chew (RM37.50)
Cik Nor
Yunez Izzati
Fara Hanim
Iba Hafiz

Tahniah kepada semua peserta Contest anjuran Noraihan Qusyairi. Terima kasih kerana sokongan anda selama ini. InshaAllah akan datang kami akan adakan Contest lain dengan hadiah yang lebih menarik.

ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...