"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Shaklee Effect: Hana dan VIVIX.

Assalamualaikum.

Keputusan contest akan diumumkan pada;
15 OKTOBER 2014 JAM 8 MALAM


Saya sukaVivix Shaklee!!! kerana ia umpama sesudu kebaikan & kegembiraan yang dpt dikongsi dgn tubuh badan setiap hari. bukan pd tubuh badan sy saja tapi dikongsi dgn ahli keluarga sy. Vivix ni adalah pati dari extrak buah-buahan taw, so rasa dia betul-betul pekat. Jadi biasanya mak kesygan sy akan bancuh satu sudu dalam bekas minuman dan letak dalam peti ais. Jadi satu family minum! :-) terutama sy lah..hehe..bila saya balik ke kg pd hujung minggu & ada air campuran Vivix ni rasa seronok sgt sbb jarang2 ada air perisa buah-buahan ni. Selalunya teh atau sirap je...yang paling sy gembira bila mak sy kata tumit dah tak sakit mcm dulu (maklumlah, mak sy dah berusia). penangan Vivix lah ni..alhammdulillah! sbb sy sygg sgt mak sy..tq sesudu kebaikan vivix setiap hari..habis ni boleh beli lagi ;-)


KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE

  • Menggalakkan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Sebotol VIVIX mengndungi 150 ml yang boleh diminum untuk 1-2 bulan. Harga pasaran bagi sebotol ialah RM475. Nak dapatkan VIVIX Shaklee ni pada harga yang istimewa, boleh hubungi kami seperti dibawah. Konsultasi cara dan waktu makan yang betul dijamin untuk semua pelanggan kami.

ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...