"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Collagen Powder dan Nutriferon Kini Kembali.

Assalamualaikum.

Mana dia peminat-peminat NutriFeron dan Collagen Powder? Mesti dah rindu kat produk kegemaran ni kan.

Alhamdulillah dua-dua produk kegemaran mak-mak moden ni dah kembali ke pasaran. Lama tunggu tau. Kenapa rehan kata produk ni kegemaran mak moden?

Satu: NutriFeron suplemen wajib ada di setiap rumah. NutriFeron ni suplemen perangsang imun tau. Rumah yang ada anak kecil macam rumah rehan wajib ada. Lagi-lagi kalau kerap travel macam rehan ni. Sebelum ke mana-mana, makan dulu NutriFeron satu sachet. InshaAllah tak demam, tak selsema.
Anak-anak pun rehan bagi makan NutriFeron. Kautsar makan sendiri, rasanya sedap memang Kautsar suka. Arfa pula dapat manfaat NutriFeron melalui susu ibu. Bagus kan? Masa sakit mata dulu, rehan makan NutriFeron ni 2 hari sakit mata terus baik sepenuhnya.

Kedua: reward untuk mak-mak yang tabah bekerja keras sepanjang siang dan malam menguruskan rumahtangga. Tentu tak banyak masa untuk jaga kecantikan. Kulit jadi kusam. Hati pun sedih.
Tapi sekarang mak-mak boleh jaga kecantikan semudah satu sachet je sehari. Minum setiap hari, dijamin mak-mak jadi cantik dalam masa seminggu. Hihi.

Dua-dua ni suplemen terdesak rehan. Rasa-rasa nak sakit terus telan NutriFeron sepeket. Rasa-rasa kulit mula nak kering terus minum Collagen Powder sampai kulit dah ok.

Kalau nak sama-sama gagah dan cantik dengan rehan mari dapatkan laju-laju.



ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...