"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Shaklee Effects: Turun 30 KG Dalam Masa 4 Bulan!

Assalamualaikum.

Rehan nak cerita kisah Shaklee Effects seorang rakan bisnes rehan. Masa rehan jumpa kak dila awal bulan hari tu, rehan tak sangka sangat kak dila ni dulu comel montel orangnya. Sebab masa jumpa tu memang kecil molek sangat orangnya.

Bila dah balik tu kak dila whatsapp gambar lama dia, ya ampun, terkejut rehan!


Rupanya kak dila ni dulu 82 kg! Orangnya rendah lagi dari rehan. Rehan pun pernah tercapai berat 82 kg masa dah 9 bulan mengandungkan arfa. Bayangkan!

Bila rehan riki-riki, kak dila akhirnya bongkar juga rahsia macam mana kak dila turunkan berat dari 82 kg ke 52 kg dalam masa 4 bulan. Itupun satu juga. Kak dila kata sampai terpaksa berhenti amalkan tips tu sebab dah terlalu ringan, sampai 48 kg.

Makan lebih sikit, berjaya naikkan berat sampai 52 kg. Sekarang kak dila maintain je.

Seronok ke seronok? Rehan ni tak habis singkir lagi berat mengandungkan arfa. Selera menjadi-jadi bila menyusukan 2 orang anak sekaligus. Tapi zauj Qusyairi kata biar comel-comel sikit taknak kurus sangat, nanti tak kuat nak dukung anak-anak kami yang semangat. Haha.

Nak tau apa tips kak dila, boleh cari rehan ye.


ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...