"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Minum Soya Banyak-banyak Bahaya Tau!

Assalamualaikum.

Betul. Bahaya minum soya banyak-banyak. Sebab soya kan ada phyto-estrogen. Nanti jadi cyst, fibroid, endometriosis. Eh yeke? Itulah yang orang selalu cakap kan? Kan kan??

Ops. Soya Shaklee tak macam tu tau. Soya Shaklee inshaAllah selamat untuk semua orang. Tapi kenalah minum berpada, mengikut had yang dicadangkan.

Semua makanan pun kalau diambil berlebihan akan datangkan kesan tak baik untuk kesihatan.

Ok. Sementelah itu rehan nak share fakta ringkas tentang ESP Shaklee hari ni. Semoga terhibur!



Biasa kita dengar orang kata bahaya makan soya banyak-banyak. Macam yang rehan cakap kat atas tadi tu la. Biasa sangat dengar kan.

Percaya tak, soya ESP tak bahaya inshaAllah, walaupun diminum bertahun-tahun?

Sebab soya ESP dihasilkan drp biji soya yang tak diubah secara genetik.

Bukan seperti soya dlm kebanyakan produk lain yang telah diubah genetiknya supaya lebih besar, putih dan cepat dituai.

Sebab tu walaupun macam-macam khabar angin tentang Shaklee pernah tersebar, tapi ramai yang dah amalkan Shaklee terutamanya ESP sejak berpuluh tahun lepas masih sihat hingga hari ini, dengan izin Allah.

Jemput dapatkan ESP Shaklee drp rehan dan suami hari ini. Promosi ESP beli 6 dapat 7 tin masih berlangsung. Dengan 1 set promosi ni macam-macam boleh dapat.

Maklumat lanjut boleh roger rehan.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...