"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Rahsia Kulit Kuku Cantik.

Assalamualaikum.

Rehan nak share. Rahsia tak rahsia sangat la. Macam mana rehan cantikkan kulit sekitar kuku rehan.

Rehan ni memang jenis payah minum air. Lagi-lagi air masak. Memang malas betul minum. Bila minum rasa nak muntah. Haha.

Gelak-gelak jugak. Akibat kurang minum air tu macam-macam tau. Salah satunya kulit rehan kering. Paling jelas nampak kat sekeliling kuku. Selalu ada kulit tertanggal.

Tapi Alhamdulillah sekarang dah tak ada masalah kulit kering tertanggal sekeliling kuku rehan lagi.



Nampak tu. Berbeza sangat kan. Rehan tak perasan pun mulanya. Masa kat kedai makan rehan saja-saja ambil gambar kuku rehan. Bila bandingkan dengan gambar lama, baru rehan perasan berbeza sangat.

Kulit keliling kuku tu dah lawa. Tak ada yg tertanggal. Rehan pun mula-mula tertanya kenapa.

Fikir-fikir balik, bezanya rehan amalkan ESP. Kulit muka dan badan dah makin cerah tu rehan perasan. Rupanya kuku pun makin cantik.

Awak-awak yang ada masalah sama boleh la cuba ESP. Bulan ni promo ESP kalau beli 2 dapat diskaun 5% tau. Nak tau lebih lanjut roger rehan anytime ok. InshaAllah rehan balas secepat mungkin.

Ok. Jumpa dalam next entri inshaAllah.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...