"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Mak Ayah Lesu Tak Bermaya.

Assalamualaikum.

Last rehan call ayah 10 Disember hari tu.
Kami ni memang jenis tak selalu call.
Bukan tak ingat.
Dlm doa selalu ada nama ayah dgn mak.

Malam tadi saja call ayah.
25 minit sekali call.
(Kalau sekali call eli 30-120 minit 😂)

Sambil borak sempat ayah selit order Vivix sebotol.
Rupanya ayah ingat rehan cerita Vivix tengah promo.
Maka semalam jugak laju laju rehan orderkan Vivix utk ayah.

Ayah paling suka makan Vivix sbb lutut dah tak sakit.
Lagi satu, nampak sgt badan ayah lebih sihat dan bertenaga.
Hari tu masa Vivix habis ayah taknak bagitau rehan.
Tp rehan tau sbb ayah tak bermaya, asyik duduk tidur je.
Bila rehan bagi sebotol terus ayah ceria macam biasa.
Nak ikut kami jalan-jalan.

Kalau korang tgk mak ayah tak bermaya, tp taktau nak bantu macam mana cubalah beri Vivix.
Tak sampai sebotol boleh nampak mak ayah makin segar dan bertenaga.
Cubalah.
Rehan sendiri dah nampak perubahan kat ayah rehan.

Siapa yg baca entri ni sampai habis, mohon doakan ayah rehan diberikan kesihatan yg baik dan umur yg panjang.
Ralat sebab tak sempat berbakti kat mak masih terasa.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...