"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Kulit Cantik Dalam 2 Minggu.

Assalamualaikum.

Baru-baru ni rehan buat eksperimen. Bukan eksperimen susah sangat pun. Rehan cuma nak tengok kesan makan Collagen Powder Shaklee sekotak tanpa ambil suplemen lain.

Jadi rehan hentikan semua suplemen yang rehan makan selama ni. Rehan cuma makan Collagen Powder Shaklee je. Lain-lain makanan rehan makan macam biasa. Minum air green tea at least 2 liter sehari.

Opss sebelum tu, ibu yang menyusukan macam rehan boleh ke makan Collagen Powder Shaklee?

Boleh. Tak ada masalah. Nutritionist Shaklee sendiri sahkan selamat untuk ibu menyusukan. Tapi ibu hamil tak sesuai makan Collagen Powder tau.

Ok. Nak tengok apa kesan makan Collagen Powder selama 2 minggu?



Ok abaikan pencahayaan yang berbeza. Rehan ambil gambar dalam kereta jadi cahaya tak sama. Huhu.

Gambar kiri masa hari kedua rehan makan Collagen Powder Shaklee. Nampak pori rehan besar kan. Lepas tu boleh nampak tona kulit tak sekata, ada bahagian yang kemerahan. Merah tu bukan sebab glowing tau, tapi sebab kering panas.

Gambar kanan lepas habis sekotak rehan makan Collagen Powder Shaklee. Tona lebih sekata. Pori pun lebih kecil. Itu yang nampak dalam gambar. Yang tak nampak dalam gambar perasaan best sangat bila pegang kulit rasa halus mulus je. Kulit pun tak berminyak sangat. Tak kering sangat.

Biasanya kulit rehan lepas cuci muka akan jadi kering. Tak sampai setengah jam lepas tu terus berminyak banyak. Tapi bila konsisten makan Collagen Powder Shaklee, tak ada masalah kulit terlalu kering dan terlalu berminyak. Rehan rasa senang sangat nak handle kulit bila makan Collagen Powder Shaklee.

Siapa yang rehan cadangkan makan Collagen Powder Shaklee ni?

1. Sesiapa yang ada masalah kulit berminyak sangat sesuai makan. Shaklee jamin masalah kulit selesai lepas 4 bulan konsisten makan Collagen Powder ni.

2. Untuk yang malas jaga kulit macam rehan. Malas sapu krim, malas cuci muka. Sesuai sangat makan Collagen Powder. Rehan cuma makan Collagen Powder dan sapu Nutriwhite Daily Defense Essence sesekali bila keluar rumah. Selain tu cuci muka sekali dua je sehari.

3. Sesuai untuk yang nak hilangkan parut. Tengok kat gambar rehan tu. Bekas merah merah dalam gambar kiri dah tak ada. Yang ada bekas bekas merah yang baru dalam gambar kanan. Kulit rehan sensitif. Memang selalu keluar merah merah.

4. Nak kulit cantik cepat? Wajib makan Collagen Powder. Bayangkan ni kesan sekotak. Kalau makan 3 kotak? Lagi marbelessss! Sesuai sangat kalau nak kahwin atau bertunang.

5. Sangat dicadangkan untuk yang kerap travel atau buat kerja luar. Bila kerap terdedah dengan air cond dan panas, kulit akan kering dan rosak.

6. Nak cepat cerah? Rehan dapat feedback seawal 5 hari pertama makan Collagen Powder ni, dah ramai tegur kata kulit rehan makin cerah dan glowing. Rehan sendiri pun tak perasan kalau orang tak tegur.





Nak dapatkan Collagen Powder ni boleh WhatsApp rehan ok.

012.780.7365
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...